İLKER YAĞCIOĞLU: "ABD maçından sonra üzüntüm daha da arttı. Montella'ya olan öfkemde. İlk iki maçta da bu şekilde oynasaydık, turnuvaya bu kadar erken veda etmezdik... Senin ne işin var topla oynamakla, rakip sahada oyunu oynamakla. Yapacağın tek şey bu maçtaki gibi oynamaktı." [Takvim]
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.