GÜNTEKİN ONAY: "ABD karşısında galip gelmek yüzümüzde acı bir tebessüm bıraktı. Lider olarak bir üst tura çıkma potansiyelimiz varken böyle bir grupta sonuncu olmak gerçek anlamda çok büyük bir hayal kırıklığı. “Nasip değilmiş, kısmet değilmiş” edebiyatı ile bu Dünya Kupası’ndaki başarısız tablodan ders çıkaramayız.
Türkiye Futbol Federasyonu ve teknik ekip öncelikle başarısızlığı kabul ederek net ve somut bir durum değerlendirmesi yapmalı. Şu bilinmeli ki Milli Takım herkesin ve her şeyin üzerindedir. Kimsenin keyfi kararlarını bu millet taşımak zorunda değil." [Hürriyet]
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.