Takımın her 2 maçta da iyi oyun ortaya koyduğunu dile getiren Montella, "Öyle bir takım oluşturmak istiyorsunuz ki, taraftarlara da heyecan versin. En başta bu kolay olmadı. İlk amaç Avrupa Şampiyonası'na taşımaktı. Gençleri destekledik, futbolcular değerlerini ortaya koymaya başladı. Uluslar A Ligi'ne de çıkmayı başardık. Bir futbolcu milli takımda oynadığı zaman oynama biçimlerini iyileştirir. Hedef Dünya Kupası'ydı ve buraya katılabildik. Bundan sonraki aşama bu seviyeyi korumak olacak. Kolay olmayacak. Biz en güçlü takımlarla karşı karşıya kalabilmek istiyoruz. Bundan sonraki Avrupa Şampiyonası'na da katılarak bütün hedeflerimizi yerine getirmek istiyoruz. Futbolcularımız eskiden ortamdan dolayı canı sıkılarak geliyordu, şimdi ise gelmek için gün sayıyorlar. Bunu da korumak gerekiyor. Şimdi Uluslar A Ligi seviyesindeki takımlarla aynı seviyede kalmak istiyoruz. Bunun için de iyi çalışacağız." açıklamasını yaptı.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.