Los Angeles Stadyumu'nda oynanacak müsabaka öncesinde basın toplantısında konuşan Montella, Avustralya ve Paraguay maçlarında yaşanan mağlubiyetlerin ardından görevde kalmayı hak edip etmediği yönündeki soruyu yanıtladı.
Türkiye'nin tarihte ilk kez aynı teknik direktörle üst üste hem Avrupa Şampiyonası'na hem de Dünya Kupası'na katıldığını belirten Montella, "Ben takımı her iki turnuvaya da soktum. Çok motiveyim. Sayın başkanın ve futbolcuların desteği benim için yeterli. Ben bir profesyonelim, bütün bu yıllar içinde kalbimi ortaya koydum. Tutkuyla zamanımı buna adadım. İstifa edeceğimi soruyorsanız bunun cevabı hayır. Hala enerjim var, hala heyecanım var. Bu tecrübelerden sonra kendimi daha güçlü hissediyorum. Benim istifamı isteyenler de bunu yapmayacağımı kabullenmeli. Başkan ve futbolcular tersini söyleyene kadar bütün motivasyonumla görevime devam edeceğim." ifadelerini kullandı.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.