Turnuvanın başında yaşadığı sakatlığın kendisini etkilediğini belirten Kenan Yıldız, buna karşın sahada olduğu süreçte elinden gelenin en iyisini yaptığını söyledi.
ABD karşısında hem takım hem de Türkiye için elinden gelenin en iyisini yapacağını vurgulayan Kenan Yıldız, "Yarın tribünlerin kalabalığından bahsettiniz ama Galatasaray maçlarından da hatırlıyorum, biz bu tip atmosferlere hazırlıklıyız." diye konuştu.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.