Kendilerinden beklentinin çok yüksek olduğunun altını çizen Kenan Yıldız, "Ülkemiz bizi destekledi. Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu kez başaramadık. Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz." açıklamasını yaptı.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.