GÜRCAN BİLGİÇ: "Hayal kırıklığımızı tamir eden bir sonuçla bitirdik Dünya Kupası'nı. "Kazanarak elendik" cümlesinin farklı seçeneklerini dinledik bizimkilerden. Sevinmedik mi, çoook… Acımız dindi ama ağrımız devam ediyor.
Montella için FIFA da harekete geçebilir! Arda'nın resitali sonrasında, böyle bir oyuncuyu daha fazla seyretmekten dünyayı mahrum ettiği için uyarı kararı alsalar, şaşırmayız. "Büyük oyuncu" ne demek gördük. Hükmetti maça, zaten ödülünü de aldı. Sonuç, TFF de Montella için değerlendirmesini, bu keyiften etkilenmeden yapmalı. "Antrenör ben miyim ki istifa edeyim" diyen Hacıosmanoğlu, zaten mesajı vermiş oldu. Dokuz rotasyon yapmış, yenilgiyi göze alarak sahaya çıkmıştı Amerika. Biz de yaptık ama yüreklerini koydu çocuklar, ekstradan Arda da vardı." [Sabah]
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.