Kendisinin mükemmel olmadığını ve her zaman hata yaptığını sözlerine ekleyen Montella, "Takım olarak da hata yapıyoruz. Bu kazandığımız zaman da geçerli. Hiçbir zaman mükemmel olmadık, ben de hiçbir zaman mükemmel olmadım ama kazandık. Medya beni mükemmel diye tanıttığında da mükemmel değildim. 590 kez rakip takım ceza sahasına girmişiz, daha ne söyleyebilirim. Şu ana kadarki en yüksek oran. 1 gol atsaydık başka şeyler konuşuyor olurduk. Tabii ki hata yaparım, herkes hata yapar. Bence mükemmel bir teknik direktör diye bir şey yok, varsa ben de kendisiyle tanışmak isterim ki kendisinden bir şeyler öğreneyim." açıklamasında bulundu.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.