"Futbol çok güzel, bazen yaptıklarınızın karşılığını alırsınız, bazen alamazsınız. Ama bu demek değildir ki bütün yaptıklarımızı çöpe atalım. Ben vazgeçmeyeceğim, devam edeceğim. Çok şanslı olduğumu düşünüyorum, başkan takımı yok etmeye değil, oyuncuları geliştirmeye yönelik destek oldu. Ben de yaptığım çalışmalara adanmışlıkla devam edeceğim."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.