"Ben yürüyorum su geldi üstüme, şöyle bir baktım şişe geldi. Yuh yani artık. Benden öncekilere attınız mı su şişesi, yabancılara? Yok, niye? Biz normal maaş alıyoruz, tazminat almıyoruz, elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Ben hayatımda bu kadar çalıştığımı hatırlamıyorum. Serkan Reçber ile günde 8 maç izliyorduk."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.