"Ersin konusu bir vaka. Beşiktaş'ın altyapısından yetişmiş, şampiyonluk yaşamış gencecik bir çocuğa bunlar yapılır mı? Alanya maçının devre arasında çocuk odaya geldi, ağlıyor, diyor ki bana: "Hocam ne olur beni oyundan çıkar" diye ağlıyor soyunma odasında. Dedim ki ona: "Seni bugün oyundan çıkartırsam, futbol hayatın biter" dedim. Çıkacaksın oynayacaksın, isterse dedim 150 dakika daha bağırsınlar. Geçeceksin o kaleye Ersin. Şu an oynayacaksın. 5 tane daha gol yesen duracaksın o kalede."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.