"Turnuvadan ne ders çıkardınız? Bir sonraki turnuvada takım yanında psikolog olmasını düşünecek misiniz?"
Vincenzo Montella: "Bizim takım çok büyük baskı ve zorluklar altında kaldı! Bunlara rağmen iyi tepki verdiler. Psikolog değilim ve bu konuda eğitimim yok. Ancak elimden geldiğince onlara psikolog gibi davranmaya çalıştım!
Psikoloji uzmanına ihtiyaç olmayacak! Takım, karakterini, becerilerini ne kadar güçlü olduğunu gösterdi. Bir daha Dünya Kupası'na katılmak için 24 sene beklemeyeceğiz!"
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.