"Almanya Milli Takımı hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Kenan Yıldız: "Harika bir takım, elbette içlerinde arkadaşlarım var. Onlara da başarılar diliyorum."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.