2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü maçında ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı'nda futbolcu Kenan Yıldız, turnuvayı galibiyetle tamamlamak istediklerini söyledi.
Los Angeles Stadyumu'nda oynanacak müsabaka öncesinde, teknik direktör Vincenzo Montella ile basın toplantısına katılan 21 yaşındaki futbolcu, takımın 2 maçta yaşadığı mağlubiyetleri takım içinde tartıştıklarını belirtti.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.