Roy Keane, "Sana maaşını ödeyen kulübe saygı göstermelisin. Sahada iyi performans göstermeli, bulunduğun takımda şampiyonluklar kazanmalı ve ancak transfer gerçekleşirse Barcelona'dan bahsetmelisin. Medyaya, transferin herkes için en iyi seçenek olduğunu söyleyemezsin! Transfer herkes için en iyi seçenek mi? Belki kendisi için en iyisidir. Ama onu transfer eden, parasını ödeyen ve ona bir şans veren kulüp olan Atletico Madrid için değil. Hala Atletico Madrid'in formasını giyerken, herkes için neyin en iyi olduğuna karar veremezsin. Bu bencilliktir!" diye konuştu.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.