Takımın 2 maçta da iyi oynadığını ancak sonuç alınamadığını dile getiren Hacıosmanoğlu, şunları söyledi:
"İstatistikleri söyleyince de 'Becerip de vuramadınız mı?' diyorlar. 2 maçta 65 şut attık. Daha tedbirli olabilirdik, elbette bu anlamda eleştirenlere saygı duyuyoruz. Biz ahlak sınırlarını zorlayanlara söylüyoruz. Bu takımın içinde sanki birbirleriyle kavga eden insanlar varmış gibi söyleyenlere söylüyoruz. Bizim çocuklara başka bir çocuk sıfatı yüklemeye çalışan ahlaksızlara söylüyoruz. Daha ilk maçta bu nifakları soktular. Ama bu çocuklar hepsini utandıracak."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.