İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna flaş yanıt!
İSTİFA SORUSUNA CEVAP
-"İstifa edecek misiniz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Niye istifa edeyim ki ben! Kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapacak çok iş var. 19-20 yaşında bu çocuklar. Eleştirmeye devam etsinler. Ben şahsım adına 50 sefer özür diledim."
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.