"Montella... Yok Amerika'yı yendik bilmem ne filan; verdiğin beyanat tam bir fiyasko. Hacıosmanoğlu, Adalet Bakanı'ndan yardım istiyorsun, bilmem nerelere müracaat ediyorsun. Bunlar niye? Yaptığın işler yanlış. Arkadaş, federasyon başkanıysan oraya geliyorsan eğer, tenkitlere açık olacaksın. Amerika'da seyircilere tehdidin falan olmaz Hacıosmanoğlu, yapamazsın. O elini 'Ben sana gösteririm' diyen seyirci benim. Senin futbolcun seyirciye böyle yapıyor, yapamaz!"
Yorumları okumak veya yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.